ofp týdeník č.4

3. ledna 2009 v 22:09 | pařan |  Ofp týdeník
Tak, týden se sešel s týdnem (resp. bylo to 14 dní, ale víte, vánoce) a vychází nové lehce opežděné vydání ofp týdeníku. Tentokrát to ale nebude jenom dva odstavce, aby se neřeklo, ale při průchodu fora BI jsem zjistil, že toho do ofp vyšlo docela dost. Taky vás čeká rozhovor s miki45, který pracuje na happy patchi. Co všechno patch upravuje se dozvíte v rozhovoru.

Nejprve budu informovat o nové verzi modu WW4 anims beta 9, která nedávno vyšla. Tato modifikace upravuje originální vojáky BI a také přidává nějaké nové jako v lesní, nebo pouštní kamufláži. Také přidává nové zvuky, animace a možnosti, jako je např. přelézání plotu (tady bych rád věděl, jak se to dělá, protože jsem to viděl akorát na videu a na screenech :-)

Preview modu bude, až vyjde plná verze.

Jako další bych chtěl informovat o addonu, který vyšel hodně nedávno. Jedná se o addon letadla C-160 Transall v kamufláži Bundeswehr army, tedy německá armáda. Addon se hodí k nedokončenému Bundeswehr modu (o tom někdy jindy). Addon je důkazem, že stále není ofp mrtvé a je extrémní škoda, že ofp info zamrzlo, protože psát je určitě o čem.
Tady jsou nějaké screeny screen1 screen2 a screen3


Další zpráva potěší fany modifikace Liberation 1941-1945. Je to sice už nějaká doba, ale zjistil jsem, že do ní vyšla kampaň s názvem Eastfront 1943. Podle informací u kampaně hrajete za 4 ruské vojáky ve 20 různorodých misích. Kampaň jsem nezkoušel, ale vyzkouším hned jak to bude možné.
Ke kampani je potřeba Lib mod ve verzi 1.09 (mod a addony naleznete v mém starším článku o Lib modu) a taky addon Sommer 43-extra addon
Kampaň je ve dvou lokalizacích, v německé lokalizaci a v anglické lokalizaci

A nakonec přináším rozhovor s Miki45 o jeho Happy patchi. (pozn. rozhovor je po icq a je ponechán v originálním znění)

Ty pracuješ na happy patchi, mohl by jsi nám říct, co v něm bude nového?

ja sem hlavně scripter takze zdebudenekolik novych scriptů prvni je muj script na premistovani rizenych strel na a-10 od ostatnich scriptů se lisi tim ze umi strelu premistit i do spravne vysky ono se to tezko popisuje
ale pokusim se to vysvetlit kdys mas dejme tomu a-10 s vice druhy rizenych astel a nakovci kridel nas rakety tak stary script sice tu strelu premistil na konec kridel ale do vysky v jake byla a-10 takze kdys si mne klidlo vys nebo niz nez trub strela byla stale ve vysce trupu chapes mysli tu vystrelenou strelu

Ano, to chápu. Co dalšího bude nového? Na starém webu byly screeny nějakých nových zbraní.

sou to vetsinou predelavky na modu delam sam takze mi nic jineho nezbylo
a novych zbrani bude asi 300

Např. jaké?

takze tu mame 140ak klidne vyjmenuju zakladni verze
takze mame zde predelane akm a akms od icp


takze to je nova hlaven akm
pak sem udelal rusky nocni zamnerovac 1Pn51
a verze akm a akms sou abe zbrane s granatomety GP-25
pak s tlumici PBS-1
s s tlumici a granatomety a tyto same verze s optikou pso-1 a nocnim zamnerovacem nsp-2


Rozumím . Budou i nějaké jiné zbraně, než jenom AKčka?

ano taky pres 140 verzi m4a1 a m4
pak take nejake ty neobvykle zbrane

Jaké jsou neobvyklé zbraně ?
myslim hk 416 sg552 atd

Nějaké obrázky by nebyli?
jo mam



takze nove zasobniku u americkych zbrani u hk 416 to de videt



tady sou nejake fotky tech novych detailnich zasoniku (to sou modely kdys ho polozis
pak je zde novy script horeni motoru
kdys te trefi a chytne ti motor je 20% sance ze nebude fungovat hasici system
kdys tanku hori motor dele nez 15-30 s (nahodne)
tak se vnem zacne posadka dusit (ai samozrejmne vyskoci driv)
po dalsich 15-30s tank vybuchne
kdys pozar uhasis je tank nepojizdny
pokud ho ale opravis a doplnis palivo je zase pohybu schopny
pak tu mame moznost leceni obvazy
u hrace pomoci akcniho nenu u ai to je udelano
pak ty nove scripty pro granaty od ostatních se lisi
tim ze kdys se podivas treba na bd granaty a vybuchne ve vzduch tak je dole krater
v invazion je to sice vyreseno ale tam ve skutecnosti k vybuhu nedojde
jenom vidis iluzi vybuchu a zvuk
ale kdysvedle toho vybuchu bude stat e nezasahnou te ty scriptove strpiny tak te to nedhodi ani nezrani u meho scriptu je to vyreseno
pak novy script pro granatomety sou dva
jeden opet resi problem vybbuchu ned urovni zemne
a druhy je tu kdys nas treba vestu s granaty abys musel nabijet po kazdem vystrelu
pak je tu novy script automaticke svetlicove ochrany proti rizenym strelam (vidualni cast j od icp) ale k odklovu strely pouzivam jiny vlastni script
samozrejmne ze nas jenom 12 daek tech svetlic kdys ti dojdou muzes je doplnit nunicnim autem nebo tim cim se da u vrtulniku doplnit munice
jinak se mod soustreduje na casove obdobi 1985 a 1995+
bude to i replacent mod
mam par screnu novych partosu kteri sou kombinaci modelu z csla srk a icp






vsechny me jednotky budou mit jednotny model rukou (myslim model a umisteni textury se budou lisit) a to aby byl prst poud mozno presne na spousti
jeste delam script horeni mororu u helikoptery kdys horo motor tak ztracis kontrolu nad strojem a za nejakou dobu helikoptera vybuchne
pak planuji i horeni motoru u aut bmp atd ale tady to jeste nemam hotove



Budou v patchi i nějaké mise?
to jeste nevim protoze mam hotovo tak 50% veci

A bude i nějaká nová technika?

nova technika samozrejmne bude u rusu pribide t-90 t72 - era a nodernizovane t-55 (z tanku ) z jednotek pribide u rusu rozvedka 95+ a rozvedka 85 a rozvedky 95+ bude asi kolem 150 jednotek (podle zbrani)

zbrani


Rozvědka?

jeden druh specialu
u partyzanu pribide normalni partyzan (byvale jednotky sou v kategorii byvala armada)
a partyzanske specialni jednotky


u amerizaca nu pribidou marinaci


a nejspis i nejake specialni jednotky


Kdy asi tak očekáváš vydání modifikace?

takze hratelne demo ktere bude opsahovat zde zminene scripty kompletni partyzany (samozrejmne ze nozna jeste nejaci pribidou ale uz toho tak moc nebude) ruskourozvedku 95+ a ruskou motorizovanou armadu 95+ taky asi 90%vsech zatim palnovanych zbrani by mohlovyjit do 1-2mnesicu


toto je realny odhad




Dobře

. Díky za rozhovor



To byl tedy rozhovor s Miki45, který dělá na Happy patchi.

Co se týče ostatních módů, tak snad brzy vyjde Galaxy at War, protože acacyn to sliboval na January 2009, tedy leden 2009.
No a vím o tom, že se pracuje i na WW I minimod, takže snad ještě něco do starého dobrého ofp výjde.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (335)
Zobrazit starší komentáře

301 miki45 miki45 | 10. ledna 2009 v 20:06 | Reagovat

muj příspěvek je jednoduchý Rsa Viper mněl pravdu ty mise nejsou "nejkvalitnější a to protože by to chtělo nekolika mněsíční práci dialogy scripty jenom pro mise (animace) atd.

302 QinetiX QinetiX | 10. ledna 2009 v 20:14 | Reagovat

ano presne tak, na misi by se melo vice pracovat, pokud by to mela byt takova soutez a mozna soutez vubec. i kdyz dialogy nemusi byt v SP misi, tak dulezite.

303 TonyHawk TonyHawk | Web | 10. ledna 2009 v 20:55 | Reagovat

Dialogy??? dialog. okná?? podľa mňa niektoré misie z tej sútaže sú fakt dobré...

304 Petrroll Petrroll | 10. ledna 2009 v 21:09 | Reagovat

Spousta sqelích misí se obejde bez dialogů, například v WTWE byl jenom jeden (nazačázku obtížnost)

305 miki45 miki45 | 10. ledna 2009 v 21:24 | Reagovat

ano nebo rozhodnutí pomocí dialogu klavesnice u číselného kódu

306 miki45 miki45 | 10. ledna 2009 v 21:26 | Reagovat

samozřejmně že se mise obejdou bez dialogů ja psaljenom pár příkladů

307 Petrroll Petrroll | 10. ledna 2009 v 21:34 | Reagovat

obejdou viz When The World End

308 QinetiX QinetiX | 10. ledna 2009 v 21:39 | Reagovat

dialogy jsou spise vice uzitecne v MP a nikdy jsem je tedy v SP nepouzival.

309 miki45 miki45 | 10. ledna 2009 v 21:41 | Reagovat

dialog klávesnice křeba u trezoru se hodí nebo jenom nějaky s nápisem atd.

310 QinetiX QinetiX | 10. ledna 2009 v 21:47 | Reagovat

jj, treba k takovym kravinkam jo

311 Petrroll Petrroll | 10. ledna 2009 v 21:55 | Reagovat

V mp ani se mi nezdá podle toho co vytváříš

312 Rsa Viper Rsa Viper | 10. ledna 2009 v 22:08 | Reagovat

Petrroll: např. CTI je plné dialogů :)

313 pařan pařan | E-mail | Web | 10. ledna 2009 v 22:11 | Reagovat

Waypointy s vyložením nákladu nefungujou u vyloďování dobře. Kdysi, asi před dvěma lety jsem zkoušel jen tak udělat vylodění, a vojáci nikdy z člunů nevyskákali. To řešení, které jsem udělal bylo rychlé a jednoduché.

A můj názor je, že mise by se neměla hodnotit podle toho, že si misi vezmu, rozpacknu ji a pak se zasměju, "jak to ta lama udělala amatérsky" (mluvím obecně, nikoliv konkrétně Blondaka či někoho jiného. I jednoduše zpracované mise mohou být hravé.

314 Wulfgar Wulfgar | E-mail | Web | 11. ledna 2009 v 10:39 | Reagovat

Taky myslím. Ne každý je profík, jde o to, jak mise přitáhne. A nemusí to být k tomu nijak profesionálně zpracované.

315 Petrroll Petrroll | 11. ledna 2009 v 11:21 | Reagovat

No tak CTI je vlastně jenom jeden velkej dialog + stovky scriptů, ale krom CTI jsem snad v multi misi nevyděl dialogy, pokud nepočítá kegetysův spectating script, A jak napsal Wulfgar, nekdy je lepší jednoduchá mise, (viz. Brutální Nikita) nic složitýho tam neni a přitom je to jedna z nejlepsích misí do OFP

316 Rsa Viper Rsa Viper | 11. ledna 2009 v 11:57 | Reagovat

Vydán WW4 anim pack beta 10

- obsahuje nové zbraně (částečně založené na JAM)

- fixnuté bugy modelů a animací

- upravená ACU uniforma pro US ARMY

- funkční "válení sudů"

- zlepšená reakce AI

317 TonyHawk TonyHawk | Web | 11. ledna 2009 v 12:10 | Reagovat

Petrroll: Brutálni nikita je veľmi zložitá mise... je tam výborne urobená kamera a ešte viac... tak nehovor, že je to jednoduchá misia...

318 Petrroll Petrroll | 11. ledna 2009 v 12:13 | Reagovat

Nemyslel jsem že je to mise za 2 minuty v editoru, ale použité prvky jsou velmi jednoduché, neni tam jediná složitější věc

319 pařan pařan | E-mail | Web | 11. ledna 2009 v 12:56 | Reagovat

Rsa Vipere, plánoval jsem to do dalšího ofp týdeníku.

320 TonyHawk TonyHawk | Web | 11. ledna 2009 v 12:58 | Reagovat

Blbosť!! kebyže ti rozbalím tú misi, tak by si nehovoril, že tam neni zložitá vec... najmä ten efekt, kde strelíš medzi dvojkoleso cisterny...

321 Wulfgar Wulfgar | E-mail | Web | 11. ledna 2009 v 13:17 | Reagovat

Tak se stane co?

322 snowojta snowojta | 11. ledna 2009 v 15:20 | Reagovat

odkdy zrovna ty petrole chceš hrat TNT?

323 Petrroll Petrroll | 11. ledna 2009 v 15:27 | Reagovat

Neříkám že je to jednoduchý, ale je to rozhodně jedna z jednodušších misí muselo dát šíleně práce aby běhala tak bezchybně jak běhá teď... prostě a jednoduše mise nemuśí bejt složitá a může bejt dobrá..

@snowojta: TNT hraju po coop a DVD cti nejrači

324 TonyHawk TonyHawk | Web | 11. ledna 2009 v 15:35 | Reagovat

Wulfgar: tak tam niečo vybuchne a je to spravené tak, aby to celé sbombardovalo Su-25 :)

325 Wulfgar Wulfgar | E-mail | 11. ledna 2009 v 15:40 | Reagovat

Ahá!

326 QinetiX QinetiX | 11. ledna 2009 v 18:41 | Reagovat

@Petrroll

v mp je plno dialogu mimo cti, jen ty si toho mozna nevsimnes, nebo to spis vubec nehrajes. ale podivej se do nekolika CaH map, jako jsou ECL, CCL, battlefieldy, FBL atd. v coop misich je moc nenajdes jelikoz jsou tak zbytecne jako v SP.

327 Petrroll Petrroll | 11. ledna 2009 v 18:55 | Reagovat

JJ už jsem si spoměl, i v tom corridoru je jeden..

328 snowojta snowojta | 11. ledna 2009 v 19:50 | Reagovat

nebo unreal tournament bez dialogl snad ani nejde :D

329 Rsa Viper Rsa Viper | 11. ledna 2009 v 20:07 | Reagovat

snowojta: Ale no tak, UT není OFP :)

330 snowojta snowojta | 12. ledna 2009 v 10:10 | Reagovat

rsa viper: ale je..je to MP mise kde sazíš na dueli..

331 snowojta snowojta | 12. ledna 2009 v 10:11 | Reagovat

duely*

332 QinetiX QinetiX | 12. ledna 2009 v 18:12 | Reagovat

a kde se taky duelu zucastnujes. navis se to jmenuje fun_real_tournament.

333 snowojta snowojta | 12. ledna 2009 v 18:20 | Reagovat

detail

334 QinetiX QinetiX | 12. ledna 2009 v 18:21 | Reagovat

no prave :P

335 MARIACraig MARIACraig | E-mail | Web | 8. listopadu 2011 v 20:21 | Reagovat

The <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/home-loans">home loans</a> are important for people, which want to ground their business. As a fact, that is comfortable to receive a commercial loan.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama