ofp týdeník č. 12

1. března 2009 v 16:11 | pařan |  Ofp týdeník
Zase máme za sebou další týden, takže vychází pravidelné vydání ofp týdeníku. Dnes nás čeká pár novinek okolo modů, jeden zajímavý addon a rozhovor o Machinimě.

Mise týdne:
Dnes vám přináším novou anglickou misi, která je dělána pro mod WW 4 v. 1.0 ( o něm dále). Mise se jmenuje steal the ural a je to jakási předělávka mise ukrást uaz, ale je daleko rozsáhlejší.

Novinky v addonech:
Při surfování po youtube jsem úplně náhodou narazil na jedno zajímavé video z ofp.



Ukazuje jeden zajímavý addon zbraně, ktertá se jmenuje gravity gun. Tato zbraň je tuším ve hře Half life (nevím jistě).
Addon naleznete zde:




Novinky v modifikacích:
V první řadě musím informovat o tom, že se Sanctuary rozhodl, že přestane vydávat bety a vydal plnou verzi modifikace WW 4. V modu je toho hodně a všechny informace včetně screenů a odkazů naleznete zde.

A dále hodně potěším příznivce modu WW I minimod, protože ProfTournesoll ukázal několik nových screenů.

Z těchto screenů je patrné, že WW I minimod rozhodně nebude minimod a že se posune do další roviny a to konkrétně do námořních bitev, ale podle toho, co ProfTournesol psal ty lodě dělal Shinkansen a prý ty lodě asi ztratil, takže můžeme doufat, že ne a že ty lodě skutečně vyjdou. I přes to bude kompletní verze této modifikace bomba.

Co se týče modifikace GaW, nejsou bohužel žádné nové zprávy. Acacyn na to evidentně kašle.

A nyní přichází rozhovor o Machinimě, neboli tvorbě filmů v prostředí počítačových her. Rozhovor je z jedním takovým tvůrcem, se Spitfirem.(Rozhoívor byl uskutečněn po icq a je ponechám v originálním znění).

pařan
Takže, ty se zabýváš Machinimou, neboli tvorbou filmů ve hrách. Co všechno jsi už natočil?

SPIT-FIRE
Je toho dost, ale ne všechno zveřejňuji...V poslední době to byl rozsáhlejší film v Liberation modu a několik trailerů na Happy patch mod... Kromě OFp natáčím hlavně v simulátoru IL-2 šturmovik.

pařan
Je natáčení filmů těžké? Co všechno je k tomu potřeba?

SPIT-FIRE
Těžké to určitě není... Je třeba hlavně fantazie,nápady, trpělivost a dostatek času.... z těch ostatních věcí samozřejmě hra, nahrávácí program a software pro úpravu videí.

pařan
Jak dlouho trvá tvorba takového filmu?

SPIT-FIRE
Samotné natáčení se dá stihnout za pár hodin. Nejzdlouhavější je vymyslet děj.... Samozřejmě záleží na filmu. U každého je to jiné

pařan
A jak dlouho trval např. film v Liberation modu?

SPIT-FIRE
Na tvorbě jsem pracoval přes vánoční prázdniny takže času bylo dost. Příběh jsem měl připravený už dlouho a na nic jsem nespěchal. Samotná tvorba trvala asi týden

pařan
A jak se vlastně takový film tvoří?

SPIT-FIRE
Na začátku je potřeba nápad... někdy stačí inspirovat se nějakým "opravdovým" filmem. K natáčení - konkrétně v OFp - je potřeba mod s danou tématikou. Všechny situace tvořím v editoru a používám buďto kamera skript nebo addony kamer
Pak stačí sestříhat, upravit záběry a přidat vhodnou hudbu
popřípadě dabing....

pařan
A jaký byl tvůj první film?

SPIT-FIRE
Šlo vlastně o misi "Munice" z kampaně resistance natáčenou z pohledu ruského doprovodu... bohužel se film nedochoval

pařan
Co plánuješ do budoucna?

SPIT-FIRE
Je toho hodně... například film inspirovaný slavným "Black Hawk down" v tomto případě "Green Hind down"
Snad se někdy odhodlám k natáčení :-)

pařan
Green hind down, to znamená, že to bude nějaká parodie?

SPIT-FIRE
Parodie určitě ne... Bude to o skupině Maldenských vojáků, kteří se snaží dostat z Ruského obklíčení

pařan
Aha. Děkuji za rozhorovor

SPIT-FIRE
není zač

A to by bylo pro dnešek vše. Další číslo opět očekávejte během neděle příští týden.

A ještě malé video od TonyHawka, který natočil při MP cheatera
Pro ty co nepochopili, ty Abramsy a to LST tam nemají co dělat :-)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 HUMMY HUMMY | 1. března 2009 v 18:53 | Reagovat

gravity gun je luxus :D

2 Wulfgar Wulfgar | E-mail | Web | 1. března 2009 v 19:52 | Reagovat

JOOOOOOOOOOOOO WWI do toho!!!!!! Kriegsmarine, super!

3 Wulfgar Wulfgar | E-mail | Web | 1. března 2009 v 20:30 | Reagovat

A může se ten U-Boot potopit? A má torpéda? A dá se v tom křižníku volně pohybovat jako v lodi SS Mammona????

4 pařan pařan | E-mail | Web | 1. března 2009 v 21:09 | Reagovat

Nic takového tam nepsali, takže nevím. A co se těch lodí týče, tak je sice Shikanzen dělal ale Tournesol se obává, že je ztratil, takže neví, jestli ty lodě budou.

5 Wulfgar Wulfgar | E-mail | Web | 1. března 2009 v 21:35 | Reagovat

:-(  Smutné... ¨Konečně jsem se těšil, jak někoho pošlu ke dnu torpédem... :-(

6 HUMMY HUMMY | 2. března 2009 v 6:58 | Reagovat

Wulfgar

no tak ... ponorku která se dá potopit jsem v OFP viděl jenom jednu ( http://ofp.gamepark.cz/index.php?showthis=4981 ) ...že by se dalo pohybovat po palubě by bylo zajímavý ale stejně když se lod rozjede tak šupsneš do vody...

7 Wulfgar Wulfgar | E-mail | Web | 2. března 2009 v 7:36 | Reagovat

Hmmmm... Tu znám. Škoda že engine nedovoluje se pohybovat po palubě za plavby.

8 Rsa Viper Rsa Viper | 2. března 2009 v 12:39 | Reagovat

Wulfgar: Dovoluje :) Já měl addon luxusní lodi či co to bylo a normálně za jízdy jsem tam mohl chodit

9 Jirka Jirka | E-mail | 2. března 2009 v 14:46 | Reagovat

Zajímavá zbraň

10 Wulfgar Wulfgar | E-mail | Web | 2. března 2009 v 15:14 | Reagovat

Jo ale ne když plula byla to loď SS Mammona ne?

11 Rsa Viper Rsa Viper | 2. března 2009 v 16:17 | Reagovat

Wulfgar: Normálně když jela, tak sem po ní chodil... Sme blbnuli s jedním kámošem asi tak před 2 roky :p

12 Wulfgar Wulfgar | E-mail | Web | 2. března 2009 v 17:28 | Reagovat

:-) Zajímavé

13 Rsa Viper Rsa Viper | 2. března 2009 v 19:31 | Reagovat

Wulfgar: Jó to je :) Teď jenom vědět co to je za loď :D

14 Wulfgar Wulfgar | E-mail | Web | 2. března 2009 v 21:40 | Reagovat

Počkej... Je to tahle? http://ofp.gamepark.cz/news/pics/sectionpics/Mammona.jpg

15 Wulfgar Wulfgar | E-mail | Web | 3. března 2009 v 15:40 | Reagovat

Tak mě napadlo, že je škoda, že nevyšel Antic mod. :-(

16 Rsa Viper Rsa Viper | 3. března 2009 v 16:42 | Reagovat

Wulfgar: Opravdu nevím :D, ale to s tím chozením po palubě si nedělám srandu

17 Wulfgar Wulfgar | E-mail | Web | 3. března 2009 v 17:47 | Reagovat

JJ na ní se dá chodit po palubě.

18 snowojta snowojta | 3. března 2009 v 17:53 | Reagovat

pařan: přidej do članku todle video,je zajmavější než tonyho  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=xPcaabf_Z6E

http://www.youtube.com/watch?v=KDtdpEVSlok

a tady mas upravenej ostrov :D

http://www.youtube.com/watch?v=0z8izM8zQJo

19 snowojta snowojta | 3. března 2009 v 17:53 | Reagovat

*neni mozna zajmavejsi ale ukazuje dalši cheaty :D *

20 Rsa Viper Rsa Viper | 4. března 2009 v 11:55 | Reagovat

snowojta: Doufám že do OFP2 budou pořádný cheaty pro MP, aby to tu hru ztrapnilo ještě víc, než ona je :D

+ Už plně oficiální HW nároky ARMA 2

Minimální hardwarové požadavky:

    * Operační systém: Windows XP / Vista

    * Procesor: Dual-Core

    * Operační paměť: 512 MB RAM

    * Grafická karta: Karta s 256 MB VRAM a podporou Shader Model 3.0

Doporučené hardwarové požadavky:

    * Operační systém: Windows XP / Vista

    * Procesor: Quad-Core

    * Operační paměť: 1 GB RAM

    * Grafická karta: Karta s 512 MB VRAM a podporou Shader Model 3.0

21 TonyHawk TonyHawk | Web | 4. března 2009 v 15:01 | Reagovat

@Viper: také, a troška väčšie nároky sú na Mirror´s Edge :P... mám to doma, len inštalačka ma ňáko sere :-/...

22 spitifre spitifre | 4. března 2009 v 15:20 | Reagovat

hah tak to si hodně dlouho nezahraju xD

23 Jirka Jirka | E-mail | 4. března 2009 v 16:33 | Reagovat

Rsa Viper:

už jsem je sem psal asi před půl rokem

24 Rsa Viper Rsa Viper | 4. března 2009 v 20:53 | Reagovat

Jirka: Jenomže to byly pravděpodobné a tyhle se ohlásily nedávno

25 snowojta snowojta | 4. března 2009 v 21:46 | Reagovat

takze ta max, konfiguarce ja minimální jak je známe..

26 Rsa Viper Rsa Viper | 4. března 2009 v 22:26 | Reagovat

snowojta: Psali, že hra bude optimalizovaná, tak jsem na ně zvědav.

27 TonyHawk TonyHawk | Web | 5. března 2009 v 15:16 | Reagovat

To keď cca rozdem Mirrors edge, tak ARMAII hravo :P...

28 Jirka Jirka | E-mail | 5. března 2009 v 18:02 | Reagovat

oni kecaj nakonec budeš potřebovat nejlepší komp na světě :)

29 Wulfgar Wulfgar | E-mail | Web | 7. března 2009 v 9:53 | Reagovat

No ale tak zase ty videa jsou většinou z intra a intra ve hrách bývají většinou o dost lepší grafice než má samotná hra, ale tak zase je to hra 2008/2009, dnes už nikdo hru s horší grafikou dělat nebude. Mě grafika v OFP bohatě stačí. A když se nějaký addon udělá fakt dobře a dobře otexturovanej(happypatch má mimochodem krásné textury) tak to člověku ani tolik nepřijde zastaralé.

30 snowojta snowojta | 7. března 2009 v 10:39 | Reagovat

omg,pokud sis nevšim tak intra v ofp a armě byli vždycky ve stejny grafice tak co to meleš? :D no s tema texturama mas pravdu no,taky si na SP hodim 4080*4080 ale jinak mam 64*64 :D

31 Petrroll Petrroll | 8. března 2009 v 15:49 | Reagovat

Ehm Wulfgare, videa (cut scény) jsou v OFP/ArmA dělány v enginu hry zapomocí "video mise" v editoru. Ne jako v ostatních hrách (Warcraft 3) kde jsou cut scény (intra atd..) dělány formou externího video souboru

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama