Co myslíte vy?

21. června 2009 v 17:46 | pařan |  Ofp týdeník
Tak jsem si tak projížděl videa na youtube a koukal na ty šťastlivce, co mají doma dělo a pařej Armu II. Arma II je bezpochyby dobrá hra, pravda zabugovaná, ale tak za půl roku maximálně za rok budou bugy vychytané a hra bude nejspíš jedna z nejlepších her na světě a důstojným nástupce operace flashpoint. Musím se přiznat, že armu II bych si strašně chtěl zahrát, nicméně nemám doma "dělo", takže hraní army II je pro mě hudba budoucnosti. Jsem si tak říkal, jak by bylo suprové, kdyby někdo udělal modifikaci ofp, ve které by nějaké věci z army II přenesl do ofp, mám na mysli zvuky a tak, ostrov asi ne, to by starouš ofp nezvládl, ale trochu poupravit interface a upravit AI by určitě šlo. Myslím si, že kdyby třeba BI udělali poslední patch na ofp a třeba i za peníze, kterým by ofp uvedli trošičku na úroveň army II, že by to spoustu lidí ocenilo a takový přídavek si i koupilo. Co si o tom myslíte vy?
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Walter Walter | E-mail | Web | 21. června 2009 v 19:36 | Reagovat

No abych se přiznal, ARMA II mě malinko zklamala. Podle toho co jsem viděl na YouTube dost podojili rádiové hlášky, dále se obávám ovládání, protože se zdá že bude jako u ARMY I kde, jak asi všichni víte, byl problém se do vojáka strefit ze 2 metrů kůli přecházení zaměřovače z 1 strany monitoru na 2. Pochopitelně jsem ji ještě nehrál, takže možná své názory časem změním a doufám že k lepšímu.

No OFP by šlo na úrpveň ARMY II předělat dost těžko, protože by to asi nezvládl její engine, nemyslíš? :) Ale ono OFP je fakt dobrý, kamenem úrazu je, alespoň pro mě, fakt, že se do vozidla nedá přidat více než 1 zbraň. Dokážete si představit kdyby se jich tam mohlo nastrkat nekoečno, jak by se krásně jezdilo s Tatrou 815 SOG po Afgánistánu ověnčenou kulomety a granátomety? Nebo Abrams s přídavným protiletadlovým kulometem? Bohužel tohle nejde a na to u mě OFP dojelo. Grafiku bych neřešil, protože Nogova se mi líbí tak jak je (a pouštní používám ostrov od BAS zvaný Tonaly) a co se týče techniky a vojáků, mám své obíbené addony které mě v oblasti grafiky zcela uspokojí (vojáci = HYK, techniky = CBT, letectvo = BAS, OWP).

2 Wulfgar Wulfgar | 21. června 2009 v 20:34 | Reagovat

Já si myslím že OFP a ArmU nemůžeme v žádném případně házet do jednoho pytle a nelze je srovnáat, přece mezi rokem 2000 a dneškem je rozdíl téměř jedno desetiletí. Samozřejmě, je pravda že ArmA II určitě po stránce grafické a technické OFP s nadhledem trumfuje. Ale když si to shrneme, obě dvě hry určitě mají své jisté kouzlo a mají něco do sebe, BI odvedli suprovou práci. Pokud jde o můj názor, zajímalo b y mě tedy hodně, jak by patch takovéhoto typu vypadal. Zvuky v OFP, připouštím, nejsou nic moc, ale to mě ani tak nedeprimuje, protože stejně jako walter mám jisté oblíbené addony (zejména pak AČSR, kde si rád dělám takové mise jako walter-psal to tuším na tonyho blogu-s tím rozdílem, že se jedná o pohraniční potyčky freikorpsu s AČSR.) Jinak bylo by jistě zajímavé vidět věci z army v OFP, protože teda na OFP mě mrzí že původní BI addony nejsou nic moc a spousta módů je citelně převyšuje co do kvality a grafického provedení (Zmínil bych třeba stalkera, happy patch nebo opět AČSR). Ostrov přidávat mi přijde celkem zbytečné, protože Malden, Everon a Nogova mi úplně stačí a kdo bude chtít, tak si může vybrat z celé obrovské škály dodatkových ostrovů (download OFP.info). Takže pokud by ten patch opravdu vyšel (I když myslím že BI mají plnou hlavu army II a na nějaký patch pro stařičké OFP by neměli ani pomyšlení)samozřejmě bych si ho ze zvědavosti stáhnul (popřípadě koupil, samozřejmě dle ceny) a tímto s pařanovou myšlenkou souhlasím. Co se týče ArmA II, můj názor asi všichni znáte. Ne, neříkám že je to blbá hra, ale podle mého je OFP lepší a budu jej nadále hrát, Armu II ani nebudu skoušet stahovat (Kupovat už určitě né) protože vím že by mi stejně nešla. Můj názor na Armu I je asi takový: Ta hra se mi absolutně nelíbí, měl jsem ji nainstalovanou, ale modely v ní teda vypadají krásně, klobouk dolů. Jinak i když mám raději OFP, rád bych tímto BI studio pochválil za velmi precizně udělané modely. Jinak ta vysílačka mě taky poněkud zklamala. Toť ode mne vše.

3 pařan pařan | E-mail | 21. června 2009 v 20:38 | Reagovat

No, já si taky myslím, že šance, aby BI něco takového udělala je více než nulová, ale rozhodně by to úspěch mělo.

4 Wulfgar Wulfgar | 21. června 2009 v 21:04 | Reagovat

No to by rozhodně mělo a třeba by to ještě alespoň naposledy na pár měsíců stmelilo komunitu (Neskrývám že je to mým velkým přáním).

5 pařan pařan | E-mail | 21. června 2009 v 21:43 | Reagovat

To ano. Ale šance na něco takového je dost malá, koneckonců, BI nic takového nejspíš ani uděšlat nemůže, díky právům Codemasters

6 DM DM | 21. června 2009 v 23:14 | Reagovat

Ja si myslim, ze by to nebol zly napad, vydat to ako patch alebo tak nejak, ale kvoli plnemu zamestnaniu sa na novych patche-och pre ArmA II je to asi zbozne prianie... keby to vzal do ruk nejaky schopny clovek a dokazal vytvorit akysi miniMOD s interface pre OFP podobny Arme, dal tam nejake vhodne zvuky, nove modely (ako napr. Sanctuary so svojimi GRAA a WW4 MOD-mi), tak by to bolo skvele. Lenze by s tym bola fura roboty, lebo ako som spominal tie 2 MOD-y, tak Sanctuary na WW4 MOD-e pracoval rok, lebo bol na to sam...

Z toho, co tu nebolo spomenute, tak take dobre MOD-y boli tiez aj CSLA, I44 (aj ked skoda, ze nedokoncene), LIB MOD, GRAA a WW4 MOD, potom addony od RHS a ORCS, perfektne spracovani Mercenaries (alebo zoldnieri) od Nephilin, vozidla od Sebastiana Mullera... proste tam toho bolo neskutocne vela a myslim si, ze maloktora hra mala tak cinorodu komunitu, ktora pre tu hru tak vela spravila, ako OFP

7 Rsa Viper Rsa Viper | 22. června 2009 v 8:55 | Reagovat

Kdyžtak si něco dovolím napsat o ARMA 2, jelikož jí vlastním (Orig. CZ verze).
S OFP jí srovnávat nebudu, protože to jsou docela dost odlišné hry, takže spíš s ARMA 1. No jak to říct... Od 1čky se toho změnilo hodně, patch 1.02 dotáhl 2ku tam kde je 1čka na verzi 1.14, s 1.16 ji srovnávat nebudu, protože ta přinesla optimalizaci a 2ka je velice náročná, díky neoptimalizované vegetaci, takže je to celkem na pytel.(No co jsem četl tak jeden z dalších patchů tu optimalizaci přinese, takže jsem hodně zvědavý) Jinak bych řekl že je opravdu důstojný nástupce, protože atmosféra tam konečně je, ovládání oproti ARMA 1 se také zlepšilo, AI je na velice dobré úrovni a takhle bych mohl pokračovat do nekonečna :) . Pochopitelně jediná věc kromě HW nároků co hru kazí jsou bugy, ale ty se časem opraví.

Prostě hrajte OFP, dokud to ještě jde. A pokud bude mít příležitost zahrát si ARMA 2, tak ji využijte ;)

8 pařan pařan | E-mail | 24. června 2009 v 19:21 | Reagovat

Takže, promazal jsem to tu.
Jinak, s Mikim 45 plánujeme udělat mod High Command doi ofp. Teoreticky to vypadá docela slibně, ještě uvidíme, jak to půjde.

9 Wulfgar Wulfgar | 24. června 2009 v 19:39 | Reagovat

pařan: Hmmm, co přesně to bude obsahovat???

10 pařan pařan | E-mail | Web | 25. června 2009 v 7:30 | Reagovat

No, to je v této fázi ještě těžké říct, záleží, jak to půjde nascriptovat. Chtěli bychom (nebo spíš já, ono já dodávám nápady, Miki scripty, aby jednotky šli normálně na mapě vybírat a potom pomocí dialogu vybrané jednotce nastavit chování a tak. Taky bychom chtěli, aby se zobrazovali informace o vybrané skupině, jako kolik mají padlých a tak. Protože ale velitel musí vědět, co se děje na bojišti, tak samozřejmě bude sledovací satelit, takže budete moci koukat, jak si vaši vojáci vedou.
Taky by měla být maximální kompatibilita s addony a modifikacemi, čili když si to člověk sám "naprogramuje" což by nemělo být nic těžkého, zvládne to každý kdo se trošičku vyzná v editoru), tak může takto ovládat jakékoliv addonové jednotky. Modu High command by měl být vypínatelný a zapínatelný, takže hráč bude moci sám bojovat a přitom ovládat hromadu jiných skupin.

Jistá omezení tu ale zcela jistě budou, jednak 63 skupin na jedné straně max a taky HW nároky asi nebudou nejmenší, nicméně scripty jako takové by neměli být nějak extra náročné. To je asi zatím vše, te'd držte palce Mikimu, ať se mu to povede nascriptovat.

11 Wulfgar Wulfgar | 25. června 2009 v 13:43 | Reagovat

To zní velice dobře, ale mám pocit, že takovýto ,,Mód" tu už byl :-I

12 Petrroll Petrroll | 25. června 2009 v 15:45 | Reagovat

Mohu se zeptat proč byly moje komentáře také odstraněny?

13 pařan pařan | E-mail | 25. června 2009 v 15:47 | Reagovat

Byl to spíš omyl, smazal jsem to všechno, a až pak jsem se zastavil.

JInak, wulfgare, kde je ? Rád bych se na to podíval. Jinak, něco podobného je uděláno v misi Take the airport, ale je to všechno přes addaction.

14 Petrroll Petrroll | 25. června 2009 v 15:55 | Reagovat

Jestli se to Mikimu vážné podaří tak smekám protože to bude opravdu hodně moc scriptů, a držim mu palce protože to si pak budu chtít vyzkoušet.

15 Wulfgar Wulfgar | 25. června 2009 v 15:59 | Reagovat

pařan: Hned ti dám odkaz z OFP info:

16 Wulfgar Wulfgar | 25. června 2009 v 16:10 | Reagovat

http://ofp.gamepark.cz/index.php?showthis=1635

Jo to je ono

17 Wulfgar Wulfgar | 25. června 2009 v 16:13 | Reagovat

http://ofp.gamepark.cz/index.php?showthis=5161

Toto je myslím lepší

18 Rsa Viper Rsa Viper | 25. června 2009 v 16:58 | Reagovat

Wulfgar: Ten druhej odkaz je CTI a to má s High Command leda podobný typ velení ;)
CTI = Warfare v ARMA/2 (Dalo by se říct)

http://top1.bigames.info/ Tohle by mělo být High Commandu asi nejblíž :)

19 Wulfgar Wulfgar | 25. června 2009 v 17:18 | Reagovat

Jj ale má to společný. Samozřejmě, pokud vyjde něco takového co psal pařan (Navíc v Češtině) tak to bude moc super.

20 pařan pařan | E-mail | 25. června 2009 v 17:30 | Reagovat

No, ten top nevím, já osobně jsem Top zkoušel, ale nefunogoval mi, jak měl. To CTI je něco jiného, než já osobně si představuju.
Ten chain command neznám, zkusím a možná se poučím :-)

21 Wulfgar Wulfgar | 25. června 2009 v 19:18 | Reagovat

Jo, pařane, ještě žes ten buznačlánek vymazal

22 pařan pařan | E-mail | 25. června 2009 v 19:20 | Reagovat

Jinak, kdo by chtěl zkusit tu misi Take the airport, kde si můžete ozkoušet těžkopádně udělaný systém velení, kterým se maličko inspirujeme, tady je odkaz.
http://www.edisk.cz/stahni/49783/TakeTheAirport.zip_4.34MB.html

23 Wulfgar Wulfgar | 25. června 2009 v 19:25 | Reagovat

Hned zkusím a pařane kdyby se tu objevil gastovski tak ho hned smaž ale chvíli počkej ať mu můžu vynadat

24 Wulfgar Wulfgar | 25. června 2009 v 19:27 | Reagovat

Jinak, nedávno jsem začal dělat na projektu Katakomby (S OFP ani s modely to nemá nic společného).

25 pařan pařan | E-mail | 25. června 2009 v 19:30 | Reagovat

A co to tedy je?

26 Wulfgar Wulfgar | 25. června 2009 v 19:36 | Reagovat

Noooo... Walter už to ví ale když to tady řeknu tak se mě všichni zhluboka vysmějí... :-(

27 snowojta snowojta | 25. června 2009 v 20:10 | Reagovat

Chce se prokopat do číny

28 snowojta snowojta | 25. června 2009 v 20:12 | Reagovat

Počet jednotek nemusí byt jen 63

29 Wulfgar Wulfgar | 25. června 2009 v 20:36 | Reagovat

snowojta: Jak jsi to uhád??? Už jsem pod Maďarskem :-D

30 snowojta snowojta | 25. června 2009 v 20:51 | Reagovat

Bereš to oklikou ? :D

31 Wulfgar Wulfgar | 25. června 2009 v 21:00 | Reagovat

Jasně! To víš, musí to být co nejdelší tak dělám zatáčky :-D

32 c3ch007 c3ch007 | Web | 26. června 2009 v 19:42 | Reagovat

chá chá ja to mám a přím hahaha jo co to tlačíš to nechce žadné dělo stačí normal com já mam 2gb ram 2.72 ghz 256grafika xD a rozjeduto v klidu

33 Wulfgar Wulfgar | 27. června 2009 v 8:20 | Reagovat

c3ch007: No a jako co jsi tím chtě jako říct? :-D

34 DM DM | 27. června 2009 v 16:11 | Reagovat

snowojta:
Tam ide o počet skupín, ich počet je obmedzený na 63 pre každú stranu...

Wulgar:
Asi hovorí o ArmA II a HW nárokoch

pařan:
Ako si na tom s vystrihovačkami? Nemôžem sa dočkať :-)

Walter:
Ako si na tom so svojou M113?

35 pařan pařan | E-mail | 27. června 2009 v 20:50 | Reagovat

RSOčko už bude hodně brzy hotové, počítám tak v průběhu pondělka.

36 snowojta snowojta | 28. června 2009 v 16:55 | Reagovat

dm: neni ,staci si přepsat cfg a muzes mit třeba 240 skupin

37 Vali Vali | 6. prosince 2010 v 18:44 | Reagovat

[36]:a jak a kde je ten soubor ? :)

38 Bope Bope | 6. prosince 2010 v 19:44 | Reagovat

Snowojta: Kde je ten soubor na prepsani ???

39 vtiptypek vtiptypek | 1. ledna 2011 v 17:42 | Reagovat

Tohle číslo ofp týdeníku sem ještě nečet takže zpožděně:
opravdu by se mi líbilo kdyby se nějak zlepšilo ofp - AI a podobně - ,ale zatím mi stačí takové jaké je a myslím ,žže by náš počítač Arma II rozjel a stejně si to nestáhnu ,protože souhlasím s některýma lidmi tady. Ofp je pro mě nejlepší a nezáleží mi na grafice ,protože ta mi stačí a na nějakém míření nebo čemkoli jiném OFp je pro mě 1nička

40 bope bope | 2. ledna 2011 v 13:51 | Reagovat

[39]: hej neviš jak zvíšit počet skupin v editoru??

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama