Listopad 2009

Recenze- Chernogorsk: Země mrtvých

28. listopadu 2009 v 16:27 | pařan |  Rubrika týkající se operace flashpoint
Rozhodl jsem se zrecenzovat nově vyjitou wulfgarovo misi Chernogorsk: Země mrtvých.
Musím říct, že toto je zatím Wulfgarova nejpovedenější mise a hodně se mu podařila.
Hrajete za Stalkera, který je se svou skupinou na Chernogorsku a hledají artefakty. Úvod mise vás hned vrhne do akce, kdy v animaci utíkáte před ruskými vojáky a schováte se jim v nějaké hale. V momentě, kdy začínáte se na vás vhrne slušná přesila zombíků, jejichž hlášky mě skutečně rozesmávali.
Po nutné likvidaci zombíků se můžete vydat dvěma cestami na svoji základnu. Po návratu na základnu následuje animace, která vám ukáže co na vaší základně je a podobně. Následuje rozhovor s jedním členem vaší skupiny. Abyste mohli misi projít, musíte splnit 3 úkoly, za které taé dostanete nějakou tu odměnu. Celkovým cílem mise je záískat velice vzácný a mocný artefakt hadí oko. Nerad bych kazil požitek z mise přehnaným spoilerovním děje, čili tolik k dějové části asi vše.
Mise má slušnou atmosféru, na ostrově celou misi prší a hřmí. Hudba je také celkem vhodně vybrána a pasuje sem, nicméně zase na druhou stranu, některé songy se opakují, což ale nevadí. Na ostrově je živo až jsem se divil (sám jsem dělal misi na podobné téma[kterou se Wulfgar inspiroval, ale to není na škodu] a omezený počet skupin, 63 pro mě byl docela překážkou) takže vás čeká bezpočet zombíků a vojáků. Také vás občas může překvapit, že v místech, kde jste už byli vás čeká třeba zátaras. Takže atmosféra se Wulfgarovi podařila, nicméně ty zvuky hromů bohužel způsobují řadu bugů, které misi znepříjemňují, že je někdy nutný restart ofp a hraní od poslední uložené pozice (naštěstí, po splnění jednoho úkolu dostanete neomezené ukládání, které jsem bezpočetkrát využil). Také bych doporučil Wulfgarovi vydat opravenou verzi, ve které některé bugy vychytá, já osobně jsem musel misi otevřít a vymazat některé addony, které to požadovalo a přitom nebyli potřeba. Zvuky hromů taktéž způsobují rychlé mizení textů a někdy se nezpustí skripty (misi jsem musel ukončit endmissionem a taky restartovat ofp). Mise obsahuje kompletní dabing, který je poměrně kvalitní, ale neškodilo by mu trochu víc dabérů (v tom ti můžu Wulfgare pomoct pokud budeš chtít->mám mikrofon) a některé dialogy by neškodilo trošku upravit. Brífing je velice povedený a s ním si dal Wulfgar práci.
Jak jsem psal již výše, Wulfgar se inspiroval mojí misí, ale přidal svoje nápady a mise má na rozdíl od mého Stalkera mnohem méně bugů, jež mají z drtivé části nasvědomí zvuky zóny (moje mise dělala to samé). Celkově vzato pokud Wulfgar nějak vyřeší tyhlety bugy, mise to bude skutečně na vysoké úrovni.

Hodnotím 75 % s tím, že pokud odstraní bugy a přidá nějaké ty bonusy, může si přidat dalších 10 % navíc.

Mise je k nalezení zde

+ Atmosféra, hodně zombíků, úkoly, dabing
- Některé bugy

Co se děje?

25. listopadu 2009 v 22:10 | pařan |  Všechno ostatní
No, přináším takové malé info, na čem se tak nějak pracuje a tak.
Prvně bych chtěl informovat, že píšu dvě povídky, jedna je na motivi knihy Tma 2.0 od Ondřeje Neffa a ta druhá je moje vlastní vymyšlená pojednávající o konfliktu Republiky Nogovo a Kolgujevské lidově demokratické republiky Kolgujev. U té druhé můžete očekávat hromadu příloh věnující se samotnému Nogovskému souostroví a také vývoji Nogovské republiky a také armády. V podstatě jde o to, že jsem si z ofp vypůjčil názvy pro mnou vymyšlené země, které bych rád vrhnul do vzájemného konfliktu.

Z modelů můžete brzy očekávat obrázky nového tanku Comet a také jsem začal pracovat na sovětském samohybném děle SU 100, ale pravděpodobně udělám i SU 85.

Toť vše ke krátkému infu.

BI vyhlašuje soutěž pro komunitu

16. listopadu 2009 v 21:15 | pařan |  Rubrika týkající se operace flashpoint
Ano je to tak, nejsem si sice úplně jist, jestli se to týká i ofp ale zde najdete článek o celé této události.