Leden 2010

Další rozhovor ohledně happy patche

16. ledna 2010 v 16:03 | pařan- miki45, spitfire |  Rubrika týkající se operace flashpoint
Tady je k dispozici další rozhovor s mikim a spitfirem ohledně happy patche.

(miki)
Co je nového v happy patchi od posledního veřejného vydání? (m)
Žoldáci, nové modely zbraní a zásobníků.
Přibyly AK serie 100. Nové modely zbraní mají odlesky.
Dále nové zvuky u všech zbraní a některých vozidel např. ah-1, T-55 nebo BMP-1
Byly vylepšeny scripty.
Co ještě zhruba plánuješ do patche udělat před dalším případným vydáním nové verze? (m)
Problém ve staré verzi je ten, že všechno bylo v jednom .pbo v misc.pbo
a v nové verzi je dělený systém kde je více menších .pbo
bohužel spousta věcí je v misc.pbo
před vydáním je třeba se misc zbavit.
A z věcí je třeba udělat US armádu z 80-tých let. U ostatních stran to není tak špatné
Udělat MP kompatibilní scripty. Ale budou vymazány některé věci ze starších verzí.
Jaké např? (m)
Brokovnice, US mariňáci, zbraně z druhé světové války...
Mariňáci vypadají dobře, proč ti nebudou v plné? (m)
Neříkám, že v plné nebudou, ale v další verzi nebudou. Abych to vysvětlil: Další verze má za úkol předělat
věci v modu do nového systému. Takže aby byly předělány co nejdřív nebude předěláno vše. A v dalších verzích budou věci přibývat.
Například plánujeme frakci Banditů.
(spitfire)
Ano, to hned bude moje další otázka (s)
Jaké plánujete frakce?
Tak asi nejviditelnější a zatím nejpropracovanější frakcí je tzv. Společnost žoldáků. Jedná se o rozsáhlou mezinárodní organizaci sdružující nejlepší žoldáky a spolupracující se světovými vládami na různých úkolech.
V modu je tahle skupina téměř hotová a z vlastních zkušeností můžu říct, že v boji jsou hodně nebezpeční a dobře vybavení :)
Další frakcí jak už Miki říkal budou banditi. Prakticky neorganizovaní ozbrojenci, kteří bojují proti všem. V některých případech ale působí jako "neorganizovaní" žoldáci.
Spolu se Společností mají větší význam v připravované kampani, ale určitě najdou využití i v běžných misích.
Přibude také několik skupin k ruské armádě. Hlavně výsadkáři VDV, Specnaz a v budoucnu i motorizovaná pěchota.
Takže plánujete kampaň, mohl by jsi mi nastínit o čem v ní půjde? (s)
Kampaně jsou v plánu dvě i když jedna z nich je spíše úvodní rozsáhlá mise.
V té půjde o občanskou válku na Nogovských ostrovech krátce po skončení sovětské okupace. Do země přijíždí hráč v roli začínajícího žoldáka a bude čistě na něm jakou roli si zvolí. V této misi půjde hlavně o seznámení s postavami a hrou pro druhou hlavní kampaň.
Ta pojednává o ukradené tajné zbrani a rozpoutání třetí světové války.
Plánujete tam nějaké specialitky pro hráče? (s)
Rádi bychom měli systém podobný rpg hrám aby si hráč sám určoval co bude dělat na fungujícím ostrově. Důležitá bude i atmosféra poválečné Nogovy kterou ovládají dvě znepřátelené skupiny a také zkorumpovaná slabá vláda. To platí ohledně úvodní mise.
Samotná kampaň ješte není tolik propracovaná, máme jen základní návrh děje.
Ale jak už Miki naznačil. Nejprve je třeba mít kvalitní základ. Kampaně a mise vzniknou mezi posledními.

Zde naleznete fotogalerii k článku